Известие

Collapse
No announcement yet.

147 Въпроси

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Ами много зависи също дали виждаш колата като парче желязо, което просто трябва да те метне от точка А до точка Б, или е нещо повече от това. Лично мен кенефския интериор на Г4 или 8L няма как да ме накара да се чувствам уютно. С това се приключва и удоволствието от шофирането. Но това си е лично мое мнение - разни хора, разни идеали


    Comment


    • #47
      След първоначалните ремонти дали колата ти ще се чупи зависи в голяма степен как я караш. Ако я караш внимателно и разумно ще имаш здрава кола, ако се правиш на голям шофьор и избиваш комплекси с нея ще имаш чуплива кола. Купуването на регистрирана кола може да ти спести много разходи.
      Не всички, които се скитат, са изгубени.

      Comment


      • #48
        Първоначално публикувано от nickgaidarov Покажи съобщение
        От нещата, които разглеждаме в тази тема, единствено скъсаният ангренажен ремък може да направи двигателя леш. В тази връзка дори и смяната на двигателното масло и филтрите не изглежда чак толкова задължителна. Вече уточнихме, че ангренажният ремък го сменяме задължително, дори и продавачът да твърди, че го е сменил вчера. Вярно е, че този ремък е свързан с ролките. Но ако тези ролки са почти нови, без наранявания или други видими дефекти, без хлабини и биене, аз поне не съм чул да доведат до скъсване на ремъка или дори до затрудняване на работата му.
        Колега ,смяната на ангр.ремък комплект си е задължително.Това че ти си икономисал някой лев е друга тема.Има при мен една кола с направена икономия от към ролки,и вече 4 месеца не може /икономиста/ да събере пари за ремонт на ДВГ-то. Това че си икономисал не значи че е правилно.Затова да не даваме такива съвети.
        Alfa Romeo 156 2.4JTD , 156 SW 2.4 JTD ,156 SW 1.9 JTD , 156 SW 1.9 JTD Q4 ,147 1.9 JTD

        Comment


        • #49
          RoyalMachine, внимателно ти прочетох мненията и нямаше как да не забележа няколко пъти написаното "безсмъртният" Голф 4". Ако мислиш прагматично и логично, най - вероятно него би си взел. Обаче тука идва големия въпрос "Е да ама аз тази кола искам ли да ме радва докато я карам, или просто искам да ме кара от точка А до точка Б, без значение какво удоволствие ми носи". Отговори си на този въпрос и тогава ще разбереш коя кола е за тебе.
          Препоръчвам да се насочиш към кола която не е "нов внос" (каквато и марка да избереш) и винаги подготви едни 500лв минимум да имаш за ремонт(дори и да е регистрирана и най - перфектната кола).
          Алфа Brera 2.2 JTS 185 к.с. - новото бижу
          Алфа GT 1.9 JTD 16V 150 к.с - бившата красавица
          Алфа 147 1.9 JTD 8V 115 к.с. + чип ~140 коня под капака бивша красавица
          Алфа 145 1.9 JTD 8V 105 к.с - първата любов

          Comment


          • #50
            Първоначално публикувано от RoyalMachine Покажи съобщение
            Ако може да се сравни поддръжката на 147 с А3,огромна ли е разликата?

            Някой случайно да е имал и двата автомобила и да може да даде мнение?
            За 100лв правиш предницата на а3 и я забравяш. На алфата я намериш носач за 100лв, я нв ...
            Прочети хубаво темата.
            ex - 147 16v multijet

            Comment


            • #51
              Първоначално публикувано от emzo Покажи съобщение
              За 100лв правиш предницата на а3 и я забравяш. На алфата я намериш носач за 100лв, я нв ...
              Прочети хубаво темата.
              Какво разбираш под "правене на предницата" и дай да ги видим тия носачи за а3 по 50 кинта.


              Comment


              • #52
                Първоначално публикувано от emzo Покажи съобщение
                За 100лв правиш предницата на а3 и я забравяш. На алфата я намериш носач за 100лв, я нв ...
                Прочети хубаво темата.
                Обаче ангренажния комплектна ТДИ е 3-пъти по-скъп от този на ЖТД-то!!!

                А реално единствения слаб възел по окачването на 147-а са тампоните на горните носачи които реално не са мноооо скъпи!!!
                sigpic
                Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                147 JTDm 140-Малката манекенка
                GT- JTDm 150

                Comment


                • #53
                  Защо да сменям носачи, като мога да сменя само шарнирите?

                  Вальо, не говори глупости. Разлика от 30-40лв за 50к. км. Ли ще правим на въпрос?

                  Фенове, фенове ама чак пък толкова...


                  п.с. не карам ваг
                  ex - 147 16v multijet

                  Comment


                  • #54
                    Първоначално публикувано от emzo Покажи съобщение
                    Защо да сменям носачи, като мога да сменя само шарнирите?

                    Вальо, не говори глупости. Разлика от 30-40лв за 50к. км. Ли ще правим на въпрос?

                    Фенове, фенове ама чак пък толкова...


                    п.с. не карам ваг
                    Е как 30-40!!!
                    Ангренажния комплект започва от 350лв. до 600лв оригиналния (уж)
                    На алфите е 180лв.
                    sigpic
                    Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                    156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                    147 JTDm 140-Малката манекенка
                    GT- JTDm 150

                    Comment


                    • #55
                      Нищо лично към абсолютно никой, но за една година откакто следя форума, тенденцията е такава - фен до продажба, хейтър след нея.


                      Comment


                      • #56
                        Стига с тия митове че гоуфу 4 и алдито а3-ката били ,,здрави,, и ,,ефтини за подръжка,, коли.Дрън- дрън глупостите на бай Пенчо кварталния факир.Имах почти една година алди а3.Тотално дърво,и като возия и като материяли които са вложени в интериора.Единственото му ефтино нещо от към подръжка,беше термостата.За почти една година,не спря да се троши.То не бе централно заключване,то не бе турбини,то не бе повдигащи механизми и на двата прозореца,то не бе спукани радиатори.Единствената причина да не го шутна в моргата,е че нафтата само я миришеше.Разликата между г4 и а3 е само купето, и а3 са малко по- скъпи като цена.Ама и двете са дървета на квадрат.Към колегата RoyalMachine,недей слуша тоя и ония какво ти казват.Трябва да си имал и двете коли,или поне двете марки че да дадеш меродавно мнение.Всичко друго е,,Брачеда ми каза,че племеника на зет му на шурека,чул еди какво си от негов приятел,, Вземи си това което те кефи,напук на всеобщото мнение,па после ще я мислим подръжката.
                        Last edited by кученцетоОгиитаткоДоги; d.m.y г., 00:28.
                        SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

                        Comment


                        • #57
                          350 може да е оригинален кит, свери си цените!
                          147 предлага в повече дизайн.
                          Вижте цени на аморт., окачване, сравнете и тогава говорете.
                          ex - 147 16v multijet

                          Comment


                          • #58
                            Вярно давам бая пари за окачване, ама не мога да се прежаля нито с ауди а3, нито с голфа. Много ми са грозни.

                            Comment


                            • #59
                              Първоначално публикувано от jayteedee Покажи съобщение
                              Вярно давам бая пари за окачване, ама не мога да се прежаля нито с ауди а3, нито с голфа. Много ми са грозни.
                              като караш отвътре как виждаш колко са грозни отвън ?
                              Alfa Romeo 146 1.9 JTD 105+++ EX
                              Peugeout 2.2 HDI 133+++
                              Alfa 159 +++ next

                              Comment


                              • #60
                                Първоначално публикувано от ivo_63 Покажи съобщение
                                като караш отвътре как виждаш колко са грозни отвън ?
                                И отвътре са същия ташак.


                                Comment

                                Working...
                                X